HAKKA KOHE SÕITMA!

2020 Simtech GT

Informatsioon

7. Etapi tulemused

Registreerimine toimub vana süsteemi järgi, läbi foorumi.

Nürburgringi etapp toimub Studio397 tasulisel rajal.

Raja saad osta siit: https://store.steampowered.com/itemstore/365960/detail/36/ 

või pakis teiste radadega: https://store.steampowered.com/itemstore/365960/detail/1005/.


8. Etapp toimub: 25.10.2020

Rada: Road Atlanta
Serverid harjutamiseks üleval 24/7
Kuiva raja server: EVAL Simtech GT practice
Vihmase raja server: EVAL Simtech GT practice w
Parool: maasikas

Sõidu ametlik server läheb ülesse etapi toimumise päeval kell 19:00
Serveri nimi: EVAL Simtech GT Official
Parool: apelsin
Kvalifikatsiooni algus: 19:30
Sõidu pikkus 1.2h (72 minutit+soojendusringi aeg).

Stardiprotseduur, soojendusringiks kuluv aeg, mis lisatakse sõidu ajale ja ilmaprognoos täpsustatakse foorumi teemasse enne etappi!!
Live timing: http://raceview.nl/server?user_id=EVAL&server_id=EVAL%202020%20GT

Kalender

27 September 2020 / 19:30
2020 Simtech GT : 7. etapp - Nürburgring
25 October 2020 / 19:30
2020 Simtech GT : 8. etapp - Road Atlanta
15 November 2020 / 19:30
2020 Simtech GT : 9. etapp - SPA 2.4H

2020 Simtech GT REEGLID

 

§1 ÜLDISED REEGLID
1.1 - Registreerides ennast sõitu, nõustute allpool olevate reeglitega.
1.2 - Iga sõitja on kohustatud läbi lugema ja järgima neid eeskirju, sest need tagavad sõidu kvaliteedi ja taseme võistlustel.
1.3 - Osalemiseks läheb vaja simulaatorit rFactor 2, GT3 pack  ja GT3 Challengers packi.
1.4 - Hooajaks kõik vajalikud rajad ja modid saab, kui liitud serveriga.
1.5 - Serveris harjutamas käies tuleb kasutada oma täisnime, keelatud on kasutada teise inimese nime. (Karistuse vääriline) / Täpitähed ÖÄÕÜ asendada OAOU'ga.
1.5.1 - Vale nimega sõitmise eest on karistus 30 päevane osalemiskeeld EVAL'ist.
1.6 - Registreerides ennast etapile on EVAL'il õigus avaldada sõidus osaleja täisnime.
1.6.1 - Registreerimine toimub igale etapile.
1.6.2 - Erandkorras võib võistleja registreerida etappi ka peale võistlust, samal päeval. Registreerimine on kohustuslik ka siis, kui soovitakse sõita vaid üks etapp hooajas. Kui võistleja ei ole registreerinud ennast etappi, siis võistluse tulemus tühistatakse (DQ).

 

§2 SERVERI SEADED
2.1 - Rehvikulu: 1x
2.2 - Kütusekulu: 1x
2.3 - Mehaanilised probleemid: Normal
2.4 - Lipureeglid: Kõik
2.5 - Stardiaeg mängus: 3:00PM / 15:00
2.6 - Ajakiirendus 2,4h sõitudel: 10x
2.7 - Ajakiirendus tava sõitudel: 1x
2.8 - Purunemine: 75%
2.9 - Ilmastik:
Harjutamise serveris on ilm staatiline ja kuiv, selle temperatuuriga mis võistluspäevaks peale eelmise võistluse lõppu ennustatakse.
Võistluse serveriks kasutatakse hiljemalt 2 tundi enne sõitu kogutud vaatlusandmeid rajale lähimast wunderground.com ilmajaamast.
Sõidu alguse ja järgneva 4 tunni ilmastikuennustus - pilved, temperatuur ja vihmavõimalus sisestatakse otse serveri settingutesse (sky, temperature, rain chance).
Peale ilmaandmete võtmist teeb admin andmetest pilti ja postitab sõiduteema foorumisse.
2.10 - Realroad:
Harjutamise serveris on realroad staatiline, saturated või selle puudumisel medium preset.
Võistluse serveris on baas realroad green, acceleration normal ja järgnevates sessioonides "natural progression"

 

§3 ABID
3.1 - Lubatud abid:
3.1.1 - [F11] Clutch Assistance / siduri abi ehk automaatne siduri kontroll, mis piruettide korral on vajalik, et mootor välja ei sureks.
3.2 - Keelatud abid:
3.2.1 - [F1] Steering Help / keeramise abi, aitab autot hoida ideaaltrajektooril
3.2.2 - [F2] Opposite Lock Assistance / kurvi keerates hoiab ära ülejuhitavust.
3.2.3 - [F3] Breaking Point Assistance / pidurduspunkti abi, pidurdab automaatselt kurvi eel.
3.2.4 - [F4] Stability Control / stabiilsuse abi, auto püsib kurvis paremini rajal.
3.2.5 - [F5] Spin Recovery Assistance / pirueti järgne sõidusuunda aitamine.
3.2.6 - [F6] Invulnerability / purunematus.
3.2.7 - [F7] Auto Shifting / automaatne käiguvahetus, mäng vahetab ise käike.
3.2.8 - [F10] Pit Lane Assistance / boksitee abi, auto sõidab-peatub-sõidab boksiteel ise.
3.2.9 - [F8] "Mängumootori" Traction Control / veojõukontroll, mis ei lase ratastel tühjalt pöörelda (lubatud on kasutada masina seadistuse TC)
3.2.10 - [F9] "Mängumootori" Anti Lock Brakes / ABS ehk mitteblokeeruvad pidurid (lubatud on kasutada masina seadustuse ABS)

 

§4 SÕITJA
4.1 - Kui sõitja tahab osaleda etapil, peab ta registreerima ennast enne etapi algust vabasse meeskonda.
4.2 - Osalemiseks sõitjal vajalik sõitjalitsents.
4.2.1 - Hetkel omandatakse sõitjalitsents, kui sõitja registreerib ennast foorumisse.
4.3 - Sõitja on kohustatud ette teatama, kui tal ei õnnestu jõuda etapile.
4.4 - Ette teatamata kahelt etapilt puudumisel vabastatakse sinu koht, et lasta teistel sõita!
 

§5 MEESKOND
5.1 - Meeskonnad peavad esitama kujunduse, millega plaanitakse sõita terve hooaeg. Kui meeskond ei esita kujundust enne hooaja algust, siis sõidavad nad standardse kujundusega.
5.2 - Meeskonna mõlemad autod peavad olema disainilt sarnased. (Üksikuid erinevusi värvilahenduses võib olla, näiteks peeglite värv.)
5.3 - Igal meeskonnal on 2 võistleja kohta.

 

§6 VABATREENINGUD
6.1 - Vabatreeningud toimuvad serveris 24/7.
6.2 - Vabatreeningutel tuleb osaleda piisavalt, et kohtunikud saaksid vajadusel hinnata sõitja taset etapil osalemiseks.
6.3 - Vajalikud andmed serverisse saamiseks leiad '§17 SERVERI ANDMED' alt.

 

§7 KVALIFIKATSIOON
7.1 - Kvalifikatsioon toimub sõiduga samal päeval. Etapi toimumise aeg on kvalifikatsiooni alguse aeg.
7.2 - Kvalifikatsioonis on punase tulega rajale minek keelatud.
7.3 - Kvalifikatsioonis on rajale minekuks lubavat foorituld oodates keelatud moodustada sõidukitega kahte rivi.
7.4 - Kvalifikatsioonis on avalikku kanalisse kirjutamine rangelt keelatud.
7.5 - Kvalifikatsiooniks on aega 15 minutit, mille jooksul saab iga sõitja teha lõpmatuseni ringe.
7.6 - Kvalifikatsioonis tuleb sõita isiklik kiireim ringiaeg 107% sisse kvalifikatsiooni võiduajast, et pääseda võistlusele.
7.6.1 - Kui kvalifikatsiooni aeg ei mahu 107% sisse, aga oled end varem tõestanud pädeva sõitjana, siis võib kohtunik otsustada sind võistlusele lubada.
7.7 - Kvalifikatsioonivoorus võib vajutada ESC.
7.7.1 - ESC vajutamiseks ei ole vaja jätta masinat seisma.
7.7.2 - ESC vajutamisel tuleb veenduda, et ei ohusta või sega teisi sõitjaid.
7.8 - Soojendus- või ebaõnnestunud ringil olles on keelatud takistada ajalisel ringil olevaid sõitjaid.
7.9 - Boksist väljudes veendu, et väljumine on ohutu.
7.10 - Boksist väljudes on boksiteed eraldava valge joone ületamine keelatud.
7.11 - Kiirel ringil ei tohi nelja rattaga ületada rada markeerivat äärejoont. Äärekivi laiendab rada. Vähemalt 2 ratast peab olema rajapiirides. (Vajadusel  tuuakse täpsemad rajalimiidid välja antud etapi foorumi teemas.)
7.12 - Kvalifikatsiooni ja sõidu seade peavad olema samad, kehtib Parc Ferme.
7.13 - Kvalifikatsioonis vaatavad kohtunikud üle kõigi sõitjate kiired ringid, boksist väljumised ja avaliku kanali kasutamise.
7.14 - Muude rikkumiste puhul vaadatakse olukorrad üle, kui selle kohta edastatakse ametlik protest.
7.15 - Rikkumiste eest antavad karistused on välja toodud §14.
7.16 - Võistlejatel tuleb läbi lugeda ka FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad), mis on aluseks protestide lahendamisel.
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§8 - SOOJENDUS
8.1 - Soojendus kestab 10 minutit.
8.2.1 - Kui kõik võistlejad on nõus, võib võistlussessioonile lülituda enne 10 minuti lõppu.
8.2 - HOIATUS! Kui juhtub, et internet katkeb või käid korra serverist väljas, siis mäng ei pruugi tagasi tulles sind tagasi panna kvalifikatsioonis välja sõidetud positsioonile või administraatori poolt määratud positsioonile.

 

§9 STARDIPROTSEDUUR
9.1 - In game starditüüp on paigalt start. Tegelik starditüüp on race director (võidusõidu juhi) käsul.
9.2 - Mängu poolt antavas stardis stardivad kõik pit limiteriga.
9.3 - Hoitakse kahte ritta. Mööduda ei tohi!
9.4 - Esikohalt startija hoiab pidevalt pit limiteri peal. Teised võivad vahede tagasi võtmiseks pit limiteri maha võtta.
9.5 - Pit limiteriga sõidetakse 1 ring.
9.6 - Reaalne võistluse start antakse kõigile, kui kirjutatakse chat'i "START! START! START!". Peale seda võib koheselt kaasvõistlejatest mööduda.
9.7 - Võistluse 72 (või 144) minutile lisatakse pitlimiteriga sõidetud ringi aeg (mõõdetakse varasemalt).

 

§10 SÕIT
10.1 - Avalikku kanalisse kirjutamine RANGELT keelatud.
10.2 - Sõidus ei tohi nelja rattaga ületada rada markeerivat äärejoont. Äärekivi laiendab rada. Vähemalt 2 ratast peab olema rajapiirides. (Vajadusel tuuakse täpsemad rajalimiidid välja antud etapi foorumiteemas.)
10.3 - Enne sõitu korraldatakse kvalifikatsioon, mis on stardipositsioonide määramise aluseks.
10.4 - Võistlejate stardipositsioonid sõidul määratakse kvalifikatsiooni tulemuste alusel ning peale võimalike stardijärjekorda muutvate karistuste rakendamist.
10.5 - Kaasvõistlejat kattes võib sõidutrajektoori vahetada 1 kord.
10.6 - Pidurdusmaal on sõidutrajektoori muutmine on karistatav. (Vältimaks ohtlikke olukordi.)
10.7 - Kaasvõistleja rajalt välja surumine on karistatav. (Sinu auto ja raja äärejoone vahele peab auto laiuse jagu ruumi!)
10.7.1 - Kurvides ja nendele eelnevatel ja järgnevatel rajalõikudel võib sõita vabalt valitud trajektooril, järgides raja servade tähistust. Mitme auto üheaegsel liikumisel samal rajalõigul on trajektoori valiku eesõigus eessõitjal. Eessõitja eelisõigus kaob, kui talle järgnenud võistleja auto on jõudnud eessõitva auto kõrvale. Kõrvalejõudmise asendiks on eessõitva auto tagarataste ja tagasõitva auto esirataste jõudmine ühele joonele. Kõrvuti sõitmisel, nii sirgetel, kui kurvides peavad mõlemad võistlejad tagama kaassõitjale võimaluse rajal püsimiseks.
10.8 - Sõidu pikkused 1.2h ja 2.4h (ajakiirendus 10x), täpsem informatsioon "Kalender" teema all.
10.9 - Kollaste lippude alas kaasvõistlejast möödumine ei ole lubatud.
10.10 - Sinise lipu puhul ei tohi takistada ringiga mööduvaid sõitjaid. (soovitatult jäta ideaaltrajektor vabaks).
10.11 - Musta lipu puhul oled võistlusest eemaldatud (DQ).
10.12 - Peale sõidu lõppu ei tohi ESCi vajutada enne esimese kurvi (või šikaani) läbimist.
10.13 - Peale sõidu lõppu ei tohi tekitada avariisid esimese kurvi (või šikaani) läbimiseni.
10.14 - Rikkumiste eest antavad karistused on välja toodud §15-16.
10.15 - Võistlejatel tuleb läbi lugeda ka FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad), mis on aluseks protestide lahendamiseks.
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§11 BOKSIPEATUS
11.1 - Boksialale tuleb siseneda selleks ettenähtud kohas.
11.2 - Boksialal on kiirusepiirang 100 km/h.
11.3 - Boksipeatuse ajal võib vahetada rehve ja tankida.
11.4 - Boksist väljudes veendu, et väljumine on ohutu.
11.5 - Boksist väljudes on boksiteed eraldava valge joone ületamine karistatav.
11.6  - Kohustuslikku boksipeatust ei ole.
11.7  - Rikkumiste eest antavad karistused on välja toodud §17.

 

§12 OHUTUSAUTO / SafetyCar
12.1 - Ohutusautot ei kasutata.

 

§13 PROTESTID
13.1 - Protest tuleb esitada hiljemalt võistlusele järgneva päeva kella 23:59ks! Muidu arvesse ei võeta!
13.2 - Protestides ole võimalikult täpne.
13.2.1 - Ühe protesti sisuks üks intsident, muidu ei võeta protesti menetlusse - v.a. rajalimiitide ületamise protesti puhul.
13.3 - Teretulnud on ka enda kohta protestimine, kui pead õigeks, et ka sina peaksid saama karistada.
13.4 - Suurepärane oleks, kui saaksid teha väikese videoklipi sellest intsidendist, mille kohta esitad protesti.
13.5 - Rajalimiitide ületamise protest:
13.5.1 - Rajalimiitide ületamise protesti puhul vaadatakse üle ka protesti esitaja protestis märgitud kurvid kogu sõidu ulatuses.
13.5.2 - Protesti subjekt peab olema ületanud rajalimiite vaadeldavates kurvides vähemalt 25% võistlusringidest, et tema suhtes karistust rakendataks. Ei laiene esitajale, esitaja saab karistuse iga vaadeldava kurvi ületamise eest sõidus.
13.5.3 - Iga lõikamine, mis kvalifitseerub rikkumisena, lisab sõidu lõpuajale 1 sekundi.
13.5.4 - Kui ühe kurvi rajalimiitide ületamisi on rohkem kui 60%, siis võistleja diskvalifitseeritakse sellelt etapilt.
13.6 - Protestile on võimalik teha ka endapoolne vastulause.
13.6.1 - Vastulause tuleb esitada hiljemalt võistlusele ülejärgneva päeva kella 23:59ks! Muidu seda arvesse ei võeta.
13.7 - Protestide lahendamisel on abiks FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad).
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§14 KVALIFIKATSIOONI KARISTUSED
14.1 - Kvalifikatsioonis on punase tulega rajale minek keelatud.
14.1.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.2 - Kvalifikatsioonis on rajale minekuks lubavat foorituld oodates keelatud moodustada sõidukitega kahte rivi.
14.2.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.3 - Kvalifikatsioonis on avalikku kanalisse kirjutamine rangelt keelatud.
14.3.1 - Karistus: +3 kohta sõidu lõpptulemusele.
14.4 - ESC vajutamisel tuleb veenduda, et ei ohusta või sega teisi sõitjaid.
14.4.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.5 - Soojendus- või ebaõnnestunud ringil olles on keelatud takistada ajalisel ringil olevaid sõitjaid.
14.5.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.6 - Boksist väljudes veendu, et väljumine on ohutu. Rajal olevate võistlejate takistamine on keelatud.
14.6.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.7 - Boksist väljudes on boksiteed eraldava valge joone ületamine keelatud.
14.7.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
14.8 - Kiirel ringil ei tohi nelja rattaga ületada rada markeerivat äärejoont. Äärekivi laiendab rada. Vähemalt 2 ratast peab olema rajapiirides. (Vajadusel  tuuakse täpsemad rajalimiidid välja antud etapi foorumi teemas.)
14.8.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele ühe rikkumise korral. 2 või enam rikkumiste korral +3 kohta 1. sõidu lõpptulemusele.
14.9 - Kvalifikatsioonis vaatavad kohtunikud üle kõigi sõitjate kiired ringid (§14.8), boksist väljumised (§14.1, §14.2, §14.6, §14.7) ja avaliku kanali kasutamise (§14.3).
14.10 - Muude rikkumiste puhul vaadatakse olukorrad üle, kui selle kohta edastatakse ametlik protest.
14.11 - Antud reeglistikus mitte kajastatud rikkumise korral on kohtunikel õigus määrata karistus vastavalt rikkumise tõsidusele.
14.12 - Korduvalt sama reegli rikkumise eest jääb kohtunikel õigus kasutada karmimat karistust.
14.13 - Protestide lahendamisel on abiks FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad).
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§15 SOOJENDUSRINGI KARISTUSED
15.1 - Soojendusringil möödumine on keelatud.
15.1.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
15.2 - Soojendusringil vigastatud masinaga startimine on keelatud (alusta PITist parandatud masinaga).
15.2.1 - Karistus: +3 kohta sõidu lõpptulemusele.
15.3 - Soojendusringil kontakt kaasvõistlejatega on keelatud.
15.3.1 - Karistus: +3 kohta sõidu lõpptulemusele.
15.4 - Valestardi puhul (protesti alusel).
15.5 - Soojendusringil võib avalikku kanalisse kirjutada ainult mõjuval põhjusel (näiteks annad teada, et keegi disconnectis, või asud gridis valel positsioonil).
15.6 - Korduvalt sama reegli rikkumise eest jääb kohtunikel õigus kasutada karmimat karistust.
15.7 - Protestide lahendamisel on abiks FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad).
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§16 SÕIDU KARISTUSED
16.1 - Avalikku kanalisse kirjutamine RANGELT keelatud.
16.1.1 - Karistus: +3 kohta sõidu lõpptulemusele.
16.2 - Sõidus ei tohi nelja rattaga ületada rada markeerivat äärejoont. Äärekivi laiendab rada. Vähemalt 2 ratast peab olema rajapiirides. (Vajadusel tuuakse täpsemad rajalimiidid välja antud etapi foorumiteemas.)
16.2.1 - Rajalimiitide ületamise protesti puhul vaadatakse üle ka protesti esitaja protestis märgitud kurvid kogu sõidu ulatuses.
16.2.2 - Protesti subjekt peab olema ületanud rajalimiite vaadeldavates kurvides vähemalt 25% võistlusringidest, et tema suhtes karistust rakendataks. Ei laiene esitajale, esitaja saab karistuse iga vaadeldava kurvi ületamise eest sõidus.
16.2.3 - Iga lõikamine, mis kvalifitseerub rikkumisena, lisab sõidu lõpuajale 1 sekundi.
16.2.4 - Kui ühe kurvi rajalimiitide ületamisi on rohkem kui 60%, siis võistleja diskvalifitseeritakse sellelt etapilt.
16.3 - Kaasvõistlejat kattes võib sõidutrajektoori vahetada 1 kord.
16.3.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
16.4 - Pidurdusmaal ei ole sõidutrajektoori muutmine lubatud (Vältimaks ohtlikke olukordi).
16.4.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
16.5 - Kaasvõistleja rajalt välja surumine ei ole lubatud. (Sinu auto ja raja äärejoone vahele peab auto laiuse jagu ruumi!)
16.5.1 - Karistus: +3 kohta sõidu lõpptulemusele.
16.6 - Kollaste lippude alas kaasvõistlejast möödumine ei ole lubatud.
16.6.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele iga möödumise eest.
16.7 - Sinise lipu puhul ei tohi takistada ringiga mööduvaid sõitjaid. (soovitatult jäta ideaaltrajektor vabaks). Mööda tuleb lasta esimesel võimaluse, kuid mitte hiljem, kui 2 kurvi peale siniste lippude näitamist.
16.7.1 - Karistus: +1 koht sõidu lõpptulemusele.
16.8 - Valestart.
16.8.1 - Karistus: +1 koht lõpptulemusele iga valestardiga võidetud koha eest.
16.9 - Korduvate rikkumiste puhul võib Race Director rikkuja võistlusest eemaldada (DQ).
16.10 - Sõidus vaatavad kohtunikud üle võistluse 1. ringi, boksist väljumised ja avaliku kanali kasutamise.
16.11 - Peale sõidu lõppu ei tohi ESCi vajutada enne esimese kurvi (või šikaani) läbimist.
16.11.1 - Karistus: Esimene kord hoiatus. Iga järgmine kord +1 koht sõidu lõpptulemusele.
16.12 - Peale sõidu lõppu ei tohi tekitada avariisid esimese kurvi (või šikaani) läbimiseni.
16.12.1 - Karistus: +3 koht sõidu lõpptulemusele.
16.13 - Muude rikkumiste puhul vaadatakse olukorrad üle, kui selle kohta edastatakse ametlik protest.
16.14 - Korduvalt sama reegli rikkumise eest jääb kohtunikel õigus kasutada karmimat karistust.
16.15 - Protestide lahendamisel on abiks FIA spordikoodeks (võidusõitmise eeskirjad).
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/03_kiirusalad_reegliraamat_2011.pdf

 

§17 BOKSIPEATUSE KARISTUSED
17.1 - Boksialale tuleb siseneda selleks ettenähtud kohas, valgete joonte vahelt.
17.1.1 - Karistus +1 koht sõidu lõpptulemusele.
17.2 - Boksialal on kiirusepiirang on 100kmh.
17.2.1 - Mängumootor karistab automaatselt Stop and Go või läbisõidukaristusega.
17.3 - Boksist väljudes veendu, et väljumine on ohutu.
17.3.1 - Karistus +1 koht sõidu lõpptulemusele.
17.4 - Boksist väljudes on boksiteed eraldava valge joone ületamine karistatav.
17.4.1 - Karistus +1 koht sõidu lõpptulemusele.
17.5 - Korduvalt sama reegli rikkumise eest jääb kohtunikel õigus kasutada karmimat karistust.

 

§18 KARISTUSTE LEEVENDAVAD FAKTORID
18.1 - Kui oled möödunud kaasvõistlejast illegaalse manöövriga, anna koht tagasi.
18.2 - Kui lõikad kurvi, võta hoog maha. (Ei leevenda kvalifikatsiooni kiirel ringil.)
18.3 - Kui lõikad kvalifikatsiooni kiiremal ringil, anna "RACE DIRECTORILE" peale kvalifikatsiooni lõppu teada, et kasutaks paremuselt 2. ringiaega.
18.4 - Kui lõikad kvalifikatsiooni kiiremal ringil võid katkestada ringi vajutades ESCi.
18.5 - Eelmainitud punktide arvesse võtmise eelduseks on, et teavitad kohtunikke antud punktide kasutamisest.

 

§19 LIPUD
19.1 - [Roheline lipp] Võib jätkata täis kiirusel sõitmist.
19.2 - [Sinine lipp] Pead hoo maha võtma ja kiiremad mööda laskma 3 kurvi jooksul.
19.3 - [Kollane lipp] Rajal on oht (näiteks rajal on seisev auto, toimunud on avarii/spinn vmt).
19.4 - [Vilkuv kollane lipp] Ohutusauto rajal!
19.5 - [Must lipp] Oled diskvalifitseeritud sõidust (DQ).

 

§20 PUNKTISÜSTEEM
20.1 - Võistlusest tuleb läbida 75%, et kätte saada täis punktid, vähem kui 75% siis pooled punktid.
20.2 - 2,4 tunni sõitudel jagatakse topelt punkte.
20.3 - Punktisüsteem:
1. koht - 25 punkti
2. koht - 20 punkti
3. koht - 16 punkti
4. koht - 13 punkti
5. koht - 11 punkt
6. koht - 10 punkti
7. koht - 9 punkti
8. koht - 8 punkti
9. koht - 7 punkti
10. koht - 6 punkti
11. koht - 5 punkti
12. koht - 4 punkti
13. koht - 3 punkti
14. koht - 2 punkti
15. koht - 1 punkt

 

§21 VÕISTLUSSERVERI ANDMED (avatakse 19:00 võistluse päeval)
21.1 - Serveri Nimi: EVAL Simtech GT Official
21.2 - Serveri parool: apelsin

 

§22 HARJUTUSSERVERI ANDMED
22.1 - Serveri Nimi: EVAL Simtech GT Practice
2.2 - Serveri parool: maasikas

 

Registreerunud sõitjad:

jrk.nrklassauto nr.Soitjaautoreg.aeg